piątek, 30 stycznia 2015

Co, kto, jak i o czym ?

Witam serdecznie na moim blogu :)
Na początek wypadałoby napisać kilka słów o sobie oraz o tym czemu blog ów będzie poświęcony.
Nazywam się Magda i z racji na moje zainteresowania jestem tym co dzisiejsza młodzież określa mianem Geek girl, a w moim przypadku bardziej woman ;) z kolei kiedy ja byłam w wieku obecnej młodzieży, uważano za objaw dziwactwa i niedostosowania do grupy rówieśniczek.

Na blogu tym mam nadzieję dzielić się z Wami moimi zainteresowaniami, pasjami oraz przemyśleniami w rożnych kwestiach.
Dużo miejsca zamierzam poświęcić gorsetom, mojej wielkiej pasji, jako rozbudowę prowadzonego już przeze mnie fanpaga facebookowego The Corset Addict. Budowa facebooka niestety uniemożliwia systematyzację, albo ciągłość publikowania informacji, które z kolei daje blog, co zamierzam skwapliwie wykorzystać. Blog ma też stanowić rozszerzenie kanału The Corset Addict jaki niedawno powstał na Youtubie.
Oprócz tego znajdziecie tu wpisy poświęcone wszystkim innym moim zainteresowaniom, czyli dziwnej odzieży, nie koniecznie temu co jest rozumiane jako alternatywne, ale na pewno niestandardowe ;)  Będzie sporo o książkach, filmach i grach nie tylko komputerowych, a z drugiej strony o jedzeniu i gotowaniu. Zamierzam też dzielić się z Wami pomysłami na ciekawe, budżetowe wyjazdy oraz wynikami moich amatorskich poczynań przed obiektywem czyli czymś co można określić jako "amateur modeling" ;) Czyli będzie wszytko, istny groch z kapustą, bo po co się mamy ograniczać :D

Serdecznie zapraszam do śledzenia mojego bloga i pozdrawiam Was serdecznie!








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz